dimecres, 15 d’agost del 2018

5. Comunicació oral



COMUNICACIÓ ORAL A L'EMPRESA

DIFERENCIA ENTRE COMUNICACIÓ PRESENCIAL I NO PRESENCIAL


Tenim que pensar que a l'empresa, es produeixen constantment interaccions comunicatives, tant orals com no verbals, que envolten la comunicació verbal i hi influeixen.El fet comunicatiu en l'organització és complex, ja que no només es dóna entre els individus de l'empresa mateixa, sinó que també es dóna entre altres empreses o organitzacions.

He de tenir en compte que apareixen barreres degudes a l'entorn, a l'emissor o bé al receptor que dificulten el procés comunicatiu. Per aquest motiu, és important que cada organització desenvolupi unes regles de comunicació i tingui en compte els factors que afavoreixen la comunicació com escoltar i tenir empatia, tot plegat acompanyat d'un ús correcte de la llengua oral, tant formalment com informalment.

Les empreses adopten diferents formes de comunicació segons les necessitats i l'estructura organitzativa que tenen, per tant podem dir existeixen dos tipus de comunicacions, la presencial i no presencial.

Les diferencies son:
  • La comunicació presencial es tota aquella que és dona directament entre el emissor i el receptor i es produeix mitjançant la interacció personal. Té com a mitjà de transmissió l'aire i com a codi l'idioma.
  • La comunicació no presencial es aquella que és dona mitjançant un mitjà comunicació, com potser el telèfon, internet..etc.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.